torsdag 10. desember 2009

Uke 49 - AIR.



Ja - uke 49 husker jeg mye av. Vi hadde Juleverksted hele uken for å lage produkter til Julemessa vi skulle ha Mandag neste uke - uke 50. Blandt annet så malte jeg litt å drev som sagt med produkter til denne messa. Det ble
laget hjerter, elger, skjerf og pulsvantere blandt annet. Vi hørte på Julemusikk mens vi drev på og lagde produkter
i kantina. Hele denne uka var kantinen steng og ingen mat og kjøpe - så jeg fikk ikke i meg stort med mat, denne uken. Men det var ikke av den grunn - mest fordi jeg er noe susete av meg også får jeg ikke i meg mat hele tiden. Julemessen har Arbeidsinstitutet hver år, og da lager elever og lærere nye produkter. Det er sosialt for oss alle sammen, og når vi sitter i kantinen og arbeider, så er det flere kurs sammen.
her kan du se noen av produktene vi jobbet med i uke 49 :), bilder tatt av mediekurset og satt i ramme med tastatur, noen røde elger laget på treverkstedet, kaker og kalendere.

Her kan du se når jeg tar oppvasken.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar