fredag 18. desember 2009

Uke 50

Denne uken så hadde vi Julemesse, da fikk jeg sove litt lengre. Skoledagen startet 11.30 og jeg fikk gå rundt 17.30. Dagen vart lang og vi bakte potetlomper sammen med Rolf og lagde gløgg. Vi har også ryddet litt i gangen,
som må gjøres når vi har så mye småting. Også har jeg laget et lite bursdagskort til Heidi - til bildene jeg også har satt ramme og tastatur på. Det var gaven hun fikk fra alle oss på Arbeidsinstitutet. Vi "feiret" også bursdagen til
Heidi i kantinen med kake, og sang bursdagssangen. Lærere hadde skrevet bursdagssang til Heidi - siden dem
skulle i femtiårslag. Denne sangen hadde min lærer Marianne fått dilla på og drev og nynnet den resten av skoledagen - mens jeg og Ida stiftet sammen sangheftene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar